Contact & Veel gestelde vragen

U heeft wellicht naar aanleiding van uw bezoek aan onze webshop aanvullende vragen, zoveel als mogelijk hebben wij deze hieronder alvast voor u op een rij gezet.

Staat uw vraag er niet bij of wenst u liever persoonlijk contact bel dan gerust naar 06-19823991 of stuur een email naar [email protected]. Wij informeren u vervolgens zo spoedig mogelijk van de juiste informatie. 

 

1 Producten
1.1 Als een product niet op voorraad is kan ik het dan wel in bestelling zetten?

Mocht een product niet voldoende op voorraad zijn ten tijde van uw bestelling, dan gaan we hier direct mee aan de slag om de voorraad aan te vullen. Zodra de producten weer beschikbaar zijn bent u de eerste die hierover geïnformeerd wordt en sturen we de producten op nalevering zo snel mogelijk toe. 

1.2 Is porselein niet een heel breekbaar product?

De porseleinen producten zijn handmatig geproduceerd en worden altijd gecontroleerd op beschadigingen voordat ze de fabriek verlaten. Desondanks is het een product dat met zorg geïnstalleerd dient te worden. 

Wij adviseren u ten alle tijde om te zorgen voor een stabiele ondergrond, bij voorkeur een waterpas rechte ondergrond omdat de porseleinen producten niet meebuigen. De basis van de installatie is om ervoor te zorgen dat het binnenwerk correct gemonteerd wordt op de muur. Hierna bevestigd u de kap en deze fixeert u zonder teveel kracht op het binnenwerk.

Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan tijdens de installatie, neem dan even contact met ons op. 

1.3 Eigenlijk wil ik per ruimte de benodigde producten bestellen kan dit?

Wij hebben een ruime voorraad die dagelijks wordt aangevuld. Om defecten te voorkomen is het zelfs ons advies om datgene te bestellen wat u nodig heeft. 

Wilt u er zeker van zijn dat de producten op voorraad zijn als u ze nodig heeft neem dan contact met ons op. Wij kunnen de producten voor u op afroep zetten zodat uw project geen vertraging oploopt.

2 Persoonlijke gegevens
2.1 Waarom moet ik mijn persoonlijke gegevens invoeren aan het eind van een order?

Wij vragen alleen de noodzakelijke persoonlijke gegevens. Deze zijn nodig om ervoor te zorgen dat u een offerte of factuur ontvangt die voldoet aan de wettelijke eisen. 

Het moet voor u namelijk ten alle tijde mogelijk zijn om deze factuur bijvoorbeeld in te dienen voor een betaling uit een bouwdepot of om zakelijk BTW terug te vorderen. 

2.2 Hoe lang bewaren jullie mijn gegevens?

De gegevens die u aan ons toe vertrouwd dienen om u te voorzien van correcte informatie. Na een levering zijn wij het wettelijk verplicht om uw gegevens te kunnen overleggen aan de belastingdienst. Na de wettelijke termijn die hieraan is gesteld zullen wij uw gegevens op correcte wijze verwijderen uit ons systeem.

2.3 Als ik een bestelling plaats, krijg ik dan ook een nieuwsbrief?

Innovador verstuurd geen nieuwsbrieven. Bent u geïnteresseerd in onze producten dan kunt u de sociale media kanalen die wij beheren in de gaten houden. 

3 Techniek
3.1 Kan ik met deze producten een Domotica installatie bedienen?

Ja, het is mogelijk om met een pulsdrukker of pulsschakelaar de aansturing met een Domotica systeem te realiseren. Laat u ten alle tijde goed adviseren over de werking en vereisten van een systeem. Een goede voorbereiding die wellicht wat meer tijd in beslag neemt kan uiteindelijk heel veel vragen of problemen voorkomen. 

3.2 Ik twijfel over een technisch aspect, kunt u deze voor mij beantwoorden?

Binnen een installatie is de samenhang tussen functies heel belangrijk, en wij adviseren om altijd iemand actuele kennis van de wettelijke richtlijnen te laten kijken naar uw installatie. 

In geval van specifieke vragen die betrekking hebben op de werking van onze producten kunt u ons ten alle tijden telefonisch of per mail benaderen. Vanzelfsprekend kan er ook een persoonlijke gesprek gepland worden. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »